Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /customers/5/9/3/siasatpakistan.com/httpd.www/wp-content/themes/newspress-extend/function/imp.php on line 26
Main Menu

نان فائلز کیلئے گاڑی خریدنے پر پابندی ختم، زرعی قرضوں اور شادی ہالز پر ٹیکس میں کٹوتی

اسد عمر کا کہنا تھا کہ میں وضاحت پیش کررہا ہوں کہ یہ نیا بجٹ نہیں ہے بلکہ معیشت کی بہتری اور صنعتوں کی بہتری کے لیے اصلاحات پیش کی جارہی ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ ہمیں ایسا کام کرنا ہے کہ آئندہ آئی ایم ایف کے پاس جانا نہ پڑے تاکہ اگلی حکومت یہ نہ کہے کی پچھلی حکومت معیشت کو تباہ کرکے گئی تھی۔

وفاقی وزیر خزانہ نے کہا کہ جلد ہی شاید اگلے ہفتے مکمل میڈم ٹرم اکنامک فریم ورک پیش کریں گے جس میں وہ تمام اقدامات جو لیں گے اور اس کے نتیجے میں ہمیں جو نتائج ملیں گے اس کا بھی ذکر ہوگا۔

بجٹ پیش کرنے کے دوران اپوزیشن کی جانب سے شدید احتجاج کیا گیا اور اسد عمر کی تقریر کے دوران جھوٹے جھوٹے کے نعرے بھی لگائے گئے جبکہ اسد عمر نے بھی گزشتہ حکومتوں کو بھی ان کی کارکردگی پر آڑھے ہاتھوں لیا۔

اسد عمر نے کہا کہ خوش خبری یہ ہے کہ مشکل فیصلوں کے باعث معیشت میں بہتری آرہی ہے اور درآمدات پہلے سے بڑھ گئی ہیں اور برآمدات کم ہوئی ہیں اور پاکستان کی تجارت کے خسارے میں پہلے کمی آئی ہے اور کرنٹ اکاؤنٹ کے خسارے میں پہلے سے کمی آئی ہے۔

انہوں نے کہا کہ بجٹ کے اندر 6.6 فیصد اور اس کے علاوہ 800 ارب کا جو نقصان چھوڑ کر گئے ہیں اس کو جب تک ٹھیک نہیں پوگا ہم آگے نہیں بڑھ سکتے ہیں، ان کی حکومت برآمدات، درآمدات کا 70 سے 40 فیصد چھوڑ کر گئی، پاکستان کی برآمدات صرف 7 فیصد رہ گئی ہیں۔






Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked as *

*