Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /customers/5/9/3/siasatpakistan.com/httpd.www/wp-content/themes/newspress-extend/function/imp.php on line 26
Main Menu

بھارتی مسلح افواج کے اعلیٰ حکام کی صحافیوں کے سوالات پر ٹال مٹول

بھارتی مسلح افواج کے اعلیٰ حکام پریس بریفنگ میں اپنے ہی میڈیا کے سوالوں کے جواب نہ دے سکے اور صحافیوں کی جانب سے کئی سوال پوچھے گئے لیکن کسی ایک کا بھی ٹھوس جواب نہ ملا۔

پاکستان کے خلاف جارحیت اور پھر کرارا جواب ملنے کے ایک دن بعد بھارتی افواج نے نئی دلی میں پریس بریفنگ کا انعقاد کیا۔

پریس بریفنگ میں بھارتی آرمی، نیوی اور فضائیہ کے نمائندوں نے لکھا ہوا مؤقف پڑھ کر سنایا اور جب ان کے موقف پر صحافیوں نے سوالات کیے تو بھارتی مسلح افواج کے نمائندے کوئی ٹھوس جوابات نہ دے پائے اور ٹال مٹول سے کام لیتے رہے۔

بھارتی فضائیہ کے ترجمان ایئر وائس مارشل آر جی کے کپور نے دعویٰ کیا کہ انہوں نے پاکستان کا ایف 16 طیارہ گرایا ہے لیکن صحافیوں نے ثبوت مانگے تو بات گول کر دی۔

صحافیوں نے پوچھا کہ بالاکوٹ میں کتنی ہلاکتیں ہوئیں؟ تو بھی فوجی نمائندوں کے پاس کوئی ٹھوس جواب نہ تھا۔

انہوں نے کہا کہ کارروائی تو کامیاب تھی مگر یہ نہیں بتا سکتے کے بالاکوٹ میں کتنی ہلاکتیں ہوئیں۔

پاکستان کی جانب سے ایف 16 طیارہ استعمال کرنے کے ثبوت پر بھارتی افواج کے نمائندوں کا کہنا تھا کہ ریڈار میچنگ اور ایک میزائل کے ٹکڑے سے پتہ لگتا ہے کہ پاکستان نے ایف 16 جہاز استعمال کیا۔

ساتھ ہی وہ یہ دعویٰ بھی کرتے رہے کہ جو میزائل کے ٹکڑے ملے وہ پاکستان کے صرف ایف 16 طیارے میں ہی استعمال ہوسکتا ہے۔

پاکستان کی جانب سے گرفتار بھارتی پائلٹ کی رہائی کے اعلان پر بھارتی افواج کے نمائندے کھل کر خوشی کا اظہار بھی نہ کر پائے اور کہا کہ پائلٹ کی واپسی پر خوش ہیں لیکن اب اگر پاکستان نے کارروائی کی تو جواب دیں گے۔






Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked as *

*